PPE kontrolės sistema

Užduotis ir problema

Klientas norėjo pagerinti savo darbuotojams išduodamų asmeninių apsaugos priemonių (AAP) valdymą, kad būtų užtikrintas efektyvus ir savalaikis AAP išdavimas, taip pat išanalizuoti ir sekti jų naudojimą bei paklausą. Kadangi AAP kliento apskaitos sistemoje buvo nurašytos į einamąsias išlaidas, tolesnis šių daiktų valdymas buvo perduotas sandėlininkui, kuris juos sekė nepatogioje „Excel“ lentelėje. AAP išdavimas ir registravimas buvo užfiksuotas ranka ir buvo neveiksmingas.

Nebuvo įmanoma analizuoti turimų duomenų, nebuvo aiškios faktinės išlaidos ir poreikiai, nebuvo galimybės objektyviai ir operatyviai nustatyti prarastos ar negrąžintos AAP vertės. Buvo atvejų, kai dėl kokių nors priežasčių reikiamų AAP nebuvo sandėlyje, todėl darbuotojams buvo neplanuotos prastovos ir skubūs užsakymai tiekėjams.

Mobilioji programa AAP registravimui ir sekimui

Naudojant „Microsoft Sharepoint“ ir „PowerApps“ technologijas, klientui buvo sukurta mobili programa AAP valdyti. Dabar klientas, lengvai spustelėdamas kelis mygtukus, gali lengvai užregistruoti ir priskirti AAP iš sandėlio darbuotojui. Taip pat yra galimybė nuskaityti brūkšninį kodą naudojantis mobiliąja programėle, o tai dar labiau supaprastina atsargų valdymą.

Mobilioji programa klientui suteikė mobilumo , o tai reiškia, kad daiktus galima paprastai ir greitai išduoti bet kur, nesvarbu, ar jie yra sandėlyje, ar dirbtuvėse, ar kitoje tolimoje darbo vietoje. Visi AAP srauto duomenys iš mobiliosios programos sinchronizuojami su „Microsoft Cloud Sharepoint“ duomenų baze, todėl duomenys pasiekiami realiuoju laiku, taip pat suteikia galimybę analizuoti duomenis.

Verslo analizė efektyviam atsargų valdymui

Naudodami „Power BI“ įrankį ir „Office 365“ debesies duomenis, klientui įdiegėme verslo informacijos procesus. Klientas turi galimybę išanalizuoti visus savo duomenis , tokius kaip: AAP paklausa pagal mėnesius, pagal tipą, pagal brigadas ir darbuotojus, o tai lėmė efektyvią atsargų priežiūrą sandėlyje. Stebėdamas vieno ar kito daikto keitimo laiką ir periodiškumą, klientas sumažino AAP išlaidas , o tai leido įsigyti aukštesnės kokybės AAP ir pagerinti darbuotojų komfortą, ergonomiką, tuo pačiu užtikrinant mažas išlaidas. Klientas taip pat įsitikinęs, kad visiems darbuotojams laiku suteikiama reikalinga AAP.

Dirbtinis intelektas perkant sandėlius

Naudodami „Microsoft Flow“ procesų automatizavimo įrankį, klientui įdiegėme automatizuotą sandėlio palaikymo sistemą . Sistema kiekvieną dieną stebi AAP atsargų kiekius ir, atsižvelgdama į poreikius, automatiškai pateikia užsakymą AAP tiekėjui, taip užtikrindama, kad atsargų visada pakaks.

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADRESAS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    TELEFONAS

    +12 (0) 345 678 9

    PAŠTAS

    info@company.com