Statybvietės patikra

Užduotis ir problema

Siekdamas užtikrinti aukščiausius statybos darbų kokybės standartus, klientas periodiškai tikrindavo statybvietes savo projektuose. Paprastai kliento projekto vadovas fotografuodavo defektus vietoje, vėliau perkeldavo į kompiuterį, rašydavo aprašymus ir el. paštu išsiųsdavo asmenis, atsakingus už šių neatitikimų ištaisymą. Tačiau kadangi duomenys nebuvo susisteminti, kitiems kolegoms dažnai tekdavo siuntinėti papildomus el. laiškus su prašymu patikslinti informaciją. Be to, buvo sunku sekti progresą pagal defektavimo aktą, dėl ko projekto vadovas sulaukdavo daugybės papildomų skambučių.

Klientas susidūrė su šiomis problemomis:

  • Pavėluoti pranešimai apie neatitikimus;
  • Nepatogus defektavimo akto progreso registravimas;
  • Nebuvo galimybės automatizuotai dalintis surinkta informacija su kolegomis;

Kontrolės trūkumas ir bereikalingas aukštesnio rango vadovų įsitraukimas.

Darbo vietos tikrinimo proceso perkėlimas į „Office 365“

Šiai įmonei įdiegėme „Office 365“ debesų kompiuterijos sprendimus. Duomenų rinkimas ir saugojimas buvo perkeltas į „Office 365 SharePoint“. Informacija dabar sugrupuota pagal klientą, projektą ir prioritetą. Kai tik projekto vadovas nufotografuoja neatitiktį, ji nedelsiant išsaugojama „Microsoft SharePoint“ saugykloje, kas leido lengvai pasiekti duomenis per bet kokį įrenginį ir iš karto dalintis informacija su kolegomis.

Mobili aplikacija darbo vietos patikrinimui

Siekiant pagerinti duomenų surinkimą ir dalijimąsi, klientui buvo sukurta mobili aplikacija naudojant „Microsoft Power Apps“ technologiją, kuri leido įkelti nuotrauką su pažymėtais defektais, priskirti neatitikties kategoriją ir prioritetą, bei dalintis atnaujinimais su bendradarbiais realiu laiku.

Programa taip pat išsaugo tikslų laiką ir GPS koordinates kartu su neatitikties meta-duomenimis, kas atsakingiems darbuotojams žymiai palengvino defekto vietos nustatymą.

Automatizuoti pranešimai ir neatitikimų kontrolė

Naudodami „Microsoft Flow“ įrankį mes automatizavome neatitikčių kontrolės procesą. Nuo šiol užregistravus neatitiktį, programa automatiškai sukuria užduotį „Microsoft Planner“ įrankyje, kartu su nurodytu terminu atsakingam asmeniui. Taip pat atsakingas asmuo automatiškai informuojamas el. paštu apie užregistruotus neatitikimus ir paskirtas užduotis. 

Dabar projekto vadovas turi galimybę efektyviau kontroliuoti defektų šalinimo eigą. Projekto vadovui nebereikia nuolat klausinėti atsakingų asmenų apie paskutinius atnaujinimus. Jis taip pat gali matyti centralizuotą užduočių apžvalgą „Microsoft Planner“ įrankyje ir užtikrinti, kad pirmiausia būtų pasirūpinta aukščiausio prioriteto užduotimis.

Tai sumažino nesusikalbėjimą, sutaupė laiko ir padidino problemų sprendimo greitį. Be to, vadovybė dabar geriau kontroliuoja neužbaigtas užduotis ir gali efektyviau paskirstyti įmonės išteklius.

Didžiausia nauda klientui buvo ta, kad sprendimas buvo sukurtas greitai, naudojant standartinius „Microsoft“ debesų technologijos įrankius. Iš kliento gavus techninę užduotį, prireikė vos dviejų savaičių (įskaitant personalo mokymą), iki kol klientas galėjo pradėti naudoti šį sprendimą, kas leido iš karto pagerinti statybos darbų kokybę.

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADRESAS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    TELEFONAS

    +12 (0) 345 678 9

    PAŠTAS

    info@company.com