Statybvietės patikra

Užduotis ir problema

Siekdamas užtikrinti aukščiausius statybos darbų kokybės standartus, klientas periodiškai tikrindavo statybvietę savo statybose. Paprastai kliento projekto vadovas fotografuodavo defektus vietoje, vėliau perkeldavo į kompiuterį, rašydavo aprašymus ir el. Paštu išsiųsdavo asmenis, atsakingus už šių neatitikimų ištaisymą. Tačiau informacija nebuvo sutvarkyta, todėl įmonės bendradarbiai dažnai siuntė el. Laiškus. Be to, buvo sunku sekti pažangą perforatorių sąraše, dėl kurio daugybė telefono viršininko skambučių kreipėsi į projekto vadovą.

Klientas susidūrė su šiomis problemomis:

  • Pavėluoti pranešimai apie neatitikimus;
  • Nepatogus perforatorių daiktų įrašymas;
  • Nėra galimybės stebėti ir dalytis pažanga perforatoriaus sąrašo elementuose;

Kontrolės trūkumas ir nereikalingas vyresniųjų vadovų įsitraukimas.

Darbo vietos tikrinimo proceso perkėlimas į „Microsoft“ debesį

Šiai įmonei įdiegėme „Office 365“ debesų kompiuterijos sprendimus. Duomenų rinkimas ir saugojimas buvo perkeltas į „Office 365 SharePoint“. Informacija buvo organizuojama pagal klientą, projektą ir prioritetus . Kai tik projekto vadovas nufotografuoja neatitikimą, jis nedelsiant laikomas „Microsoft“ debesyje, kuris leidžia lengvai pasiekti bet kurį įrenginį ir nedelsiant dalytis su bendradarbiais.

Mobili aplikacija darbo vietos patikrinimui

Siekiant pagerinti duomenų rinkimą ir dalijimąsi, klientui buvo sukurta mobilioji programa, naudojant „Microsoft Power Apps“ technologiją, kuri leido įkelti nuotrauką su pažymėtais defektais , suskirstyti ją į kategorijas pagal prioritetus ir dalytis atnaujinimais su bendradarbiais realiuoju laiku. .

Programa taip pat saugo tikslią laiką ir GPS informaciją kartu su perforatorių sąrašo duomenimis, o tai atsakingiems darbuotojams žymiai palengvino defekto vietos nustatymą.

Automatizuoti pranešimus ir neatitikimų kontrolę

Naudodami „Microsoft MS Flow“ proceso automatizavimo įrankį mes šį procesą automatizavome. Užregistravus neatitikimą, programa automatiškai  sukuria užduotį „Microsoft“ planavimo priemonėje, nurodydama terminą atsakingam asmeniui. El. Paštu taip pat informuoja atsakingą asmenį apie užregistruotas neatitikimus ir paskirtas taisomąsias užduotis. 

Dabar projekto vadovas turi galimybę geriau kontroliuoti defektų šalinimo pažangą. Projekto vadovui nebereikia nuolat klausinėti apie naujausius atsakingų asmenų atnaujinimus apie pažangos šalinimą. Jis taip pat gali matyti „Microsoft“ planavimo priemonės užduočių apžvalgą vienoje vietoje ir užtikrinti, kad pirmiausia būtų pasirūpinta aukščiausio prioriteto elementais.

Tai sumažino nesusikalbėjimą, sutaupė laiko ir padidino greitį, kuriuo klientas gali reaguoti į naujas problemas . Be to, vadovybė dabar geriau kontroliuoja neužbaigtas užduotis ir gali efektyviau paskirstyti įmonės išteklius.

Didžiausia nauda klientui buvo ta, kad sprendimas buvo sukurtas nepaprastai greitai, kaip tai buvo padaryta naudojant standartinius „Microsoft“ debesies įrankius. Iš kliento surinkus specifikacijas, prireikė tik dviejų savaičių (įskaitant personalo mokymą), kol klientas galėjo pradėti naudoti šį sprendimą ir galėjo efektyviau užtikrinti savo statybos darbų kokybę.

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADRESAS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    TELEFONAS

    +12 (0) 345 678 9

    PAŠTAS

    info@company.com